Inte bara valpar!

Vi hinner med lite annat än att bara pyssla om valparna. Bland annat har vi gjort jordgubbssaft efter min farmors gamla recept och även flädersaft. Så nu ska jag använda vinkylen inne på Sladdergatan, jag ska ha saft i den :)







I veckan har det också varit avslutning på seglarskolan nere i Skillinge hamn. Tror att det är sjätte året som killarna seglar. Både tycker det är otroligt roligt. I år så avancerade Martin till assisterande segellärare och fick en massa beröm för sin insats.





Picknicken som avslutar seglarskolan vid klubbhuset i hamnen intogs i viss blåst!



I veckan nu när de flesta valparna flyttar hem till sina nya hem, så kommer killarna och jag flytta hem till Ystad igen. Martin ska på en veckas parkourläger inne i Ystad och Max han skall spela tennis en timma per dag. Jag ska ha bort min hemska fondvägg i sovrummet och få lite ordning i lägenheten. 

På lördag ger vi oss iväg till Jämtland för att lämna valp i Småland, Gävle och Stugun och träffa världens bästa storasyster!



Fortsatt trevlig sommar!




Populära inlägg