En härlig förmiddag i mars!

Idag rymde vi igen, Ztella och jag. Ja, Puma fick följa med oxå. Jag packade ryggsäcken och tog bilen till favoritstället...hm tyvärr är det favoritställe för många och idag så var "alla" där före mig:( En stund förbannade jag Skåne och alla som var tvugna att njuta av vädret samtidigt som mig. Men efter viss inrådan från maken körde jag lite längre bort utmed kusten och parkerade till slut jämte fyren i Sandhammaren!

Därifrån tog vi en promenad i "skogen" mellan vägen och havet. Vi njöt alla tre, solen sken och inte en människa mötte vi.  Efter någon km så stannade vi och hade passivitetsträning...det är inte Pumas grej! Men en stund låg hon där och njöt i solen med mig och Ztella.






När jag druckit ur kaffet så platsade jag tjejerna och gick iväg och gömde apport för dem. Sedan skickade jag dem en och en för att "söka apport"!





Sedan var det dax att ge sig hemmåt..de små får ju inte vara utan mamma allt för länge!

Efter städ av groventrén och utfodring lockade jag ut dem i trädgården för bus och lek!

Puma är lektant en stund!

Sedan ska hon ha den nya leksaken för sig själv...hon är barnslig fortfarande :)










Populära inlägg